מידע שימושי

מידע שימושי

רשימת חניונים:

  • אחוזת החוף חניון התרבות – רחוב הוברמן 1

    לתשומת ליבכם, לפי הנחיות עיריית ת״א, ייסגרו הכניסות לחניון התרבות בימים א׳-ה׳ בין 19:45 ל-21:30 ביום שישי מ-11:45-13:30, ושבת בין 19:45 ל-21:30.
    אנו ממליצים להקדים את הגעתכם לתיאטרון ולחנות בחניונים חלופיים באזור.
    לקבלת הטבה בתשלום יש לקודד את ספח הכניסה בקופות התיאטרון לפני תחילת ההצגה.

  • חניון גבעון / חניון TLV – רחוב הארבעה 10 (כניסה מרחוב אוסוולדו ארניה 30)
  • חניון דיזינגוף סנטר – רחוב דיזינגוף 50
  • חניון דניאל פריש – רחוב דניאל פריש 3
  • חניון נאות אביב – רחוב דובנוב 7
  • אחוזת החוף דובנוב – רחוב דובנוב 3


החזר חניה לבעלי תו חניה לנכה לחונים בחניון התרבות:

החזר הינו לפי 3 שעות חניה.

יש להגיע לקופות התיאטרון לפני תחילת מועד ההצגה.

יש למסור לקופאי את ספח התשלום היוצא מהמכונה בכניסה לחניון.

חובה להציג “תו חניה לנכה” ותעודה מזהה של בעל התו.

בעל כרטיס הכניסה להצגה הינו בעל תו החניה. 


אין אפשרות להיכנס לאולמות עם נשק ארוך.



התאמות הנגישות בתיאטרון

תיאטרון הבימה פועל ומקדם את נושא הנגישות. כתיאטרון הלאומי אנו רואים בכל לקוחותינו לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לכל מתקני ושרותי התיאטרון.
התיאטרון נערך להנגשת אולמות המופעים, המבנה וכל עמדות השירות על מנת לאפשר לכל מבקרינו חוויה טובה ונגישה המלווה בשירות רגיש ושוויוני ואנו פועלים להנגשת התיאטרון בתהליך שילווה אותנו בשנים הקרובות ונפעל בתחומים הבאים:

נגישות המבנה עצמו והדרכים המובילות אליו

  • כל הכניסות הציבוריות לתיאטרון הינן כניסות נגישות (פרט לכניסה האחורית – כניסת עובדים).
  • קיים רצף נגישות מלא לכל חלקי התיאטרון, מהכניסות ועד למושבים המיועדים לאנשים עם מוגבלות.
  • קיימת דרך נגישה מתחנות תחבורה ציבורית, להלן התחנות הקרובות ביותר:

– תחנת שד’ בן-ציון/הבימה – קווים 39, 63.

– תחנת שד’ תרס”ט/הבימה – קו 5.

חניות נגישות במקום ובסביבתו

  • מתחת לתיאטרון הבימה קיים חניון תת-קרקעי בשם “חניון התרבות” (החניון בבעלות חב’ חברות אחוזות החוף).
  • בחניון 20 מקומות חניה לרכב רגיל ו-2 מקומות חנייה לרכב גבוה.
  • מגבלת הגובה בכניסה לחניון היא 2.40 מטרים.
  • המרחק הממוצע מהחניות ועד לכניסות לתיאטרון נע בין 50-100 מטרים.

מעליות

  • במעליות התיאטרון קיימת כריזה קולית בעת הגעתן לכל אחת מהתחנות.
  • לחיצי המעלית מישושיים וכפתור קומת הכניסה מובלט מישושית וחזותית ונוח לזיהוי.

שילוט קולי

מערכת שילוט קולי של RightHear העוזרת לעיוורים, לקויי ראייה ואנשים עם קשיי התמצאות להתנייד ברחבי המבנה.

צוות התיאטרון

  • צוות העובדים שלנו מסביר פנים לכל באי התיאטרון וישמח לסייע בכל צורך המתעורר בעת ביקורכם. נותני השירות במוקד ההזמנות, בקופות ובאולמות התיאטרון עברו הדרכות נגישות ייעודיות אשר כללו בתוכן היכרות עם סוגי המוגבלויות השונים ואף התנסות במוגבלויות.

שירות באמצעות הטלפון והאינטרנט

  • מוקד טלפוני – הנתב הטלפוני של התיאטרון ללא מוזיקת רקע.
  • חלופות כתובות לשירות הטלפוני – ניתן לתקשר עם המוקד הטלפוני שלנו גם באמצעות דוא”ל, פקס או בהודעת WhatsApp. להלן דרכי יצירת הקשר:

– מס’ פקס: 03-5266679

– כתובת דוא”ל: [email protected]

– טל’ למשלוח הודעות Whatsapp: 054-4822131

אתר אינטרנט

  • אתר האינטרנט של התיאטרון נבנה עפ”י תקן נגישות ברמה AA.

קופות ודלפק סדרנים

  • קיימת קופה נגישה לאנשים עם מוגבלות בניידות ובשמיעה (הקופה השמאלית ביותר), הקופה מצוידת בלולאת השראה. בנוסף קיים דלפק סדרנים נגיש (הדלפק השמאלי ביותר).

ריהוט

  • הריהוט בפינות המתנה ובקפיטריה מכיל מושבים מותאמים לטובת אנשים המתקשים בניידות. שולחנות האוכל ומתקני שתיית המים בגבהים המאפשרים שימוש גם לאנשים המתניידים בכסאות גלגלים.

תאי שירותים נגישים

  • קיימים 6 תאי שירותים תקניים ומאובזרים בקומות (-1), 1, 2, 3. בכל הקומות תא אחד לכל אחד מהמינים.

מערכות עזר לשמיעה באולמות

  • בכל אולמות התיאטרון הותקנו מערכות עזר לשמיעה (ע”י חב’ מהלב) התומכות בחיבור למכשירי שמיעה התומכים ב”מצב T”. בנוסף ניתן להשאיל אביזרי עזר לשמיעה בכניסה למופעים, דלפק ההשאלה ממוקם בכניסה לכל אולם ופעיל לפני תחילת ההצגות השונות.

מקומות מיוחדים לאנשים עם מוגבלות (באולמות ובאירועים)

  • באולמות התיאטרון קיימים מקומות ישיבה מיוחדים עבור אנשים המתניידים בכיסאות גלגלים. בנוסף מוקצים מושבים מותאמים הממוקמים ליד מעברים נגישים ומיועדים לאנשים המתקשים בניידות, לאנשים המלווים בחיית שירות ועוד.
  • ניתן להזמין כרטיסים למקומות אלה בכל אחת מדרכי הזמנת הכרטיסים המפורטות מעלה.
  • מתאפשרת ישיבה של בני משפחה או חברים ללא מוגבלות לצד המקומות המותאמים/מיוחדים, יש לתאם מראש מול מוקד ההזמנות.

אמצעי ושירותי עזר

  • אמצעי עזר אופטיים לכבדי ראייה (משקפת חד/דו-עינית, אביזרים לשימוש מעל המשקפיים) ניתן לקבל לפני תחילת ההצגה בדלפק ההשאלה הממוקם בכניסה לכל אולם.
  • צוות הסדרנים בתיאטרון מתודרך וישמח לספק ליווי אנושי ברחבי המבנה בעת הצורך (השירות מיועד לעיוורים וכבדי ראיה).
  • תמלול – פירוט ההצגות בהן מסופקות כתוביות בעברית נמצא בדף הבא: https://www.habima.co.il/לוח-הצגות/. ליד שם ההצגה יופיע הכיתוב “כתוביות בעברית” (לתשומת לבכם תמלול מסופק בחלק ממועדי המופעים).
  • תרגום לשפת סימנים יסופק לבקשת אדם עם מוגבלות בשמיעה. לקבלת תרגום לשפת סימנים בהצגה יש להעביר בקשה למוקד ההזמנות/לרכז הנגישות עד שלושה שבועות לפני מועד ההצגה.

מידע כתוב

  • תכניות ותקצירי הצגות ניתן לקבל בדפוס נגיש (דפוס גדול ונח לקריאה), לקבלת התכנייה/תקציר בדפוס נגיש יש לפנות לסדרנים בתיאטרון. בכל בקשה אחרת לקבלת מידע כתוב בפורמט נגיש, ניתן לפנות לסדרנים או ישירות לרכז הנגישות (פרטים מופיעים בהמשך).

סיורים

  • התיאטרון עורך סיורים נגישים לאנשים עם מוגבלות, תוך הקפדה על מסלול נגיש ובאמצעות אביזרי עזר לשמיעה. לפרטים אודות מועדי סיורים נגישים ניתן לפנות למחלקת שירות לקוחות באמצעות פרטי יצירת הקשר המופיעים מעלה (תחת הכותרת “שירות באמצעות הטלפון והאינטרנט”).

הצגות מותאמות לעיוורים וכבדי ראיה

  • התיאטרון מקיים שיתוף פעולה עם הספרייה המרכזית לעיוורים ומעלה מופעים המונגשים באמצעות תיאור קולי עבור אוכלוסיית כבדי הראייה והעיוורים. לקבלת פרטים נוספים אודות מופעים אלו יש לפנות לספרייה המרכזית לעיוורים, ניתן לפנות ישירות לגב’ נופר גורן בדוא”ל: [email protected].


רכז נגישות

  • רכז הנגישות בתיאטרון הוא מר יוסי דיל, להלן דרכי הפניה אליו:

טלפון: 03-5266669

דוא”ל: [email protected]


האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים.
רכישת הכרטיסים באתר מאובטחת באמצעות SSL לפי תקן PCI.

שאלות נפוצות

לתיאטרון קיים הסדר חניה עם שני חניונים.

  1. חניון התרבות- מחיר החניון הינו שעתי, באיי התיאטרון יכולים ליהנות מהטבה בחניה על ידי קידוד ספח החניה בקופות התיאטרון לפני תחילת ההצגה. המחיר יתעדכן ל-30 שח׳ לכל הערב.
  2. חניון גבעון- עלות החניה משעה 18:00 עד 00:00 הינה 16 ש”ח. שימו לב- ההנחה תקפה אך ורק על ידי קידוד כרטיס החניה בקופות התיאטרון לפני ההצגה ואינה תקפה בתשלום ע”י אפליקציות שונות.

מידע זה ניתן למצוא בעמודי הצגות באתר.

בכל מבצע מתפרסמים תנאי המבצע הכוללים קוד הנחה ותוקף המבצע. בוחרים כיסאות ישיבה לוחצים על הכפתור הבא, יש מלבן שחור שכתוב עליו “קוד הנחה – שובר – מנוי” לחיצה עליו תעלה מלבן בו מכניסים קוד הנחה. שימו לב יש להזין את הקוד עבור כל כיסא.

יש לפנות לשירות לקוחות על מנת לברר מי מופיע במועד הרצוי.
פנייה למוקד השירות יכולה להתבצע בשלוש דרכים-

  1. בטלפון 03-6295555
  2. במייל [email protected]
  3. בוואטספ 054-4822131

לאחר ביצוע ההזמנה תקבל למכשירך הנייד את הכרטיסים ובנוסף ישלח אישור ההזמנה למייל שצויין בעת הרכישה. במידה ולא קיבלת אישור הזמנה במייל יש לבדוק בספאם.

האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים.
רכישת הכרטיסים באתר מאובטחת באמצעות SSL לפי תקן PCI.

מנויים מקבלים יותר!

רכשו מנוי וקבלו הנחות קבועות על כל אירועי הבימה

לרכישת מנוי
רוצים לראות עוד? הציצו ברפרטואר ההצגות שלנו